7/4

Hej bloggen!

Jag ber om ursäkt för att jag varit så dålig på att uppdatera nu dom senaste dagarna, men jag har faktiskt haft fullt upp här i Åre. Jag har haft det riktigt bra än så länge med strålande sol och otroligt bra sällskap. Jag for dock hit med mycket att älta, men det har gått ganska bra. Jag hade ju självklart min bästa vän Isabelle att prata ut med innan jag for och hon peppar mig till att må super hela lovet! Jag älskar dig.

Nu sitter jag, André, Angelica, pappa, Gabriella och Mira och chillar lite framför TVn och om en stund ska vi sätta igång med maten. Jag kan redan nu upplysa er om att bilder kommer! Massor med bilder!

Ha en trevlig dag allihopa!♥

Kommentarer
Postat av: isabelle

2010-04-08 @ 18:07:30
URL: http://isabellenording.blogg.se/
Postat av: isabelle

klart, finns alltid för dig min bästa vän! jag älskar dig med <3

2010-04-08 @ 18:07:49
URL: http://isabellenording.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0