2012-08-01 ~ Vi kommer aldrig mer vara 17 tillsammans

Idag är det första dagen på en ny månad, Augusti månad. Det betyder att jag fyller år om 24 dagar och att skolan börjar om 21. Fast mest av allt betyder det att min, min Emson fyller år idag. Den 1 Augusti 2012 fyller Emma Nilsson Böös 18 år och det är idag. Idag blir hon vuxen, förstår ni, vuxen. Ems kan och kommer inte bli vuxen på många år men enligt siffran 18 så är hon mogen nu, precis som en perfekt röd körsbärstomat. Så tungt det låter då jag säger att vi aldrig mer kommer vara barn tillsammans, aldrig mer 17 år tillsammans. Varför går jag så djupt med det här? Det är en födelsedag, en av trehundrasextiofem dagar. Men det är också Emsons dag, så grattis min finaste, käraste, älskade duva.
 

Kommentarer
Postat av: EMSON

NAAAAAWW åh vad fin du är :') vad fint skrivet. blev rörd i ögat.. TACK gmn min!! love you izza <3 ps. fan va snygg du vart i håret!!<3 ds.

2012-08-01 @ 13:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0