2012-06-04

Så otroligt lättirriterad och känslig just nu. Har jobbat med lakanen inför 3ornas studentvagn hela dagen och har koncentrerat mig så mycket så jag har fått huvudvärk. Att det ska vara så ansträngande att måla? Hur fan bär dom sig åt estetarna? Ni får en eloge  för eran ansträngning! 

Det blir iaf väldigt bra och det känns toppen än så länge. Nu hoppas jag bara att det inte blir regn imorgon, mest för studenternas skull men även för oss själva som ska stå ute från klockan sju och pynta vagnen. Nu får vi bara hoppas på att hela klassen är på plats imorgon vilket kommer bli svårt. Åh orkar inte ens tänka på det där.

Nu ska jag vila upp mig inför morgondagen. Är det tävling så är det tävling och när det är tävling så ska man vinna! Så enkelt är det bara. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0