2012-06-10

Kvällen i Söråker gick väldigt bra. Emma blev rädd för mina solbrillor och vägrade sluta grina så mamma fick gå iväg med henne medans jag och Lukas byggde sandslott. Senare gick vi ner till vattnet och kastade stenar och när vi kom tillbaka hem till mamma och Emma var det en glad liten tjej som satt och log igen.

Vi var hemma runt halv elva tror jag och då var vi båda så trött så det fick bli en tidig kväll.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Första jobbdagen börjar imorgon så då vill jag vara utvilad och frisk. Har lite småont i halsen och i öronen så jag hoppas att det försvinner.

Nu till något helt annat. I fredags gick min lilla kusin ur 9an vilket är ganska stort. Grattis till flickan! Här kommer några bilder från den dagen:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0