2012-06-12

Två dagar på jobbet är avklarade och jag vet inte om jag redan är uttråkad eller om jag bara haft lite smått dåliga dagar. Jag får inte sitta inne med de som jag jobbade med ifjol vilket är jättetrist. Hade så otroligt roligt med gubbarna förra sommaren ju. Nu sitter jag istället i ett litet hörn utanför alla andra. Men det är bara att bita ihop, endast 5 veckor och 3 dagar kvar!

Efter jobbet åkte jag ner till stan och gymmade lite. Har träningsvärk från igår så det blev ganska lungt men imorgon blir det löpning igen. Nu jäklar är jag igång med träningen på riktigt efter några veckors uppehåll...

För övrigt så har jag brutit näsan så jag måste gå runt med denna hela dagarna:



Fint va? Tycker det jag med!









SKOJA! Tar ju bara bort lite pormaskar. Hihi!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Länge sedan du bloggade nu...

Kram Pappa

2012-07-18 @ 13:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0