ONSDAGEN DEN FJORTONDE NOVEMBER

Jag har endast några saker att diskutera om i dagens inlägg:
  1. Jag har hittat den perfekta byrån. Antik, från 1800-talet, ek och helt magisk. Som jag har letat efter den och snart finns den hos mig.
  2. Dagens flöde om Sverigedemokraterna. Erik Almqvist är inget mer än en vissen ros utan taggar. Är det någon som är svenskfientlig, kommer med "svenskfientliga åsikter" etc. så är det mer sannolikt han och inte Soran!
  3. Mitt liv som hypokondriker börjar långsamt smyga mot sitt slut. Måste säga att det trots många psykiska påfrestningar och oengagerade läkare har varit en intressant upplevelse och en mycket lärorik period av mitt liv. Om ni har frågor på något som kliar, svider, irriterar etc. så vet ni vem ni ska höra av er till. I call myself THE doctor.

Skulle nog säga att det var de tre otroligt viktiga och inspirerande punkterna jag hade att ta upp. Hoppas ni får en bra onsdagskväll med mycket glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0