MÅNDAG TJUGOFJÄRDE SEPTEMBER

Det är återigen måndag och början på en ny vecka. Skulle dock säga att det är början på en lång och jobbig vecka istället. Fick reda på att jag har ett seminaruim och tre prov som ska skrivas, så jag känner mig inte helt i balans måste jag erkänna. Till helgen däremot blir det andra bullar. Mamma åker bort med tjejgänget och jag ska få besök av emson. Fast det var inte allt, jag får ha bilen hela helgen, wiie!
 
Trots denna veckas plugg måste jag säga att förra veckans äventyr var bland det mysigaste jag gjort på länge. Vi cyklade på vägar med underbar utsikt, vi åkte båt, vandrade uppe bland bergen, myste framför lägerelden och klättrade på skuleberget. En upplevelserik resa var det verkligen! Jag uppmanar er alla som går i ettan och tvåan att läsa natur och friluftsliv (om det finns som ind. val på er skola (finns på skvadern för er som är intresserade)). Jag är inte speciellt mycket "friluftsmänniska" av mig, jag har aldrig fjällvandrat och jag tycker egentligen inte om att sova i tält och trots detta hade jag det hur bra som helst på den här lilla resan. En perfekt kurs att läsa om man vill koppla av lite och göra något roligt istället för att plugga ihjäl sig! 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka fina bilder :-)

2012-10-15 @ 13:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0