TISDAG DEN ARTONDE SEPTEMPER

Här ligger jag i väldigt bra väns tröja och skriver som en artonåring. Ja för er som har missat så har jag fyllt år och det var en jättebra dag. Jag har så många fina och underbara människor runt omkring mig, så tack till er alla!
 
Inte har jag bara fyllt år heller utan körkortet har jag lyckats ta också. Det kändes mycket bättre än att fylla år. Har aldrig kännt mig så pressad över något i hela mitt liv, så när jag klarade provet och körningen släppte allt. Fantastisk känsla må jag säga.
 
Ytterligare en händelse, pappa har fyllt femtio. Det kan vara viktigt att notera men inte syns det på den partyprissen inte. Femtioårsfesten ägde rum i Linköping och jag fick agera bartender. Det var några kända ansikten men många nya och det var trevligt. Lite drinkar och dans blev det som vanligt, till och med att jag dansade pardans. Inte alltid det händer med ungdomarna så jag passade på. Hehe.
 
Mer än så var det inte tror jag. Det blev lite festligheter i helgen också, nämligen kräftskiva med några nya vänner. Riktigt trevlig och rolig kväll hade vi.
 
Nu ska jag packa min ganska stora ryggsäck inför morgondagen. Jag ska ut på äventyr tills på fredag och cykla, vandra och klättra i skogen. Det ska bli en händelserik upplevelse och jag hoppas att jag kommer hem i välbehåll.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0