TISDAG TJUGOFEMTE SEPTEMBER

Hej!
 
Jag förstår verkligen inte hur folk har tid över till att blogga flera gånger varje dag, hur de ens har tid att blogga en gång är ett mysterium. De knäpper kort på dagens outfit, lite vackra bilder på naturen och kanske måltider. Jag hinner knappt ta en bild på mig själv inom loppet av en vecka? Gör jag något fel eller är jag bara en "normal bloggerska" då? Min riktiga fråga lyder mer: Vad gör ni på dagarna förutom att blogga? Har ni inget jobb, skola etc att ta hand om? Du med en lokal blogg som inte har alltför många läsare om dagen, hur har du tid att sköta andra saker?
 
Varför lägga ner så mycket tid och energi åt att få folk att tycka att ens liv är jätteintressant och händelserikt medan personen själv bara anstränger sig för att ha det "perfekte livet" för andras skull? Min åsikt angående detta: Tycker det är helt absurt.
 
Menar dock inte att folk borde sluta blogga och dela med sig av sina händelser, gör det med måtta och för din egen skulle istället för andras. Hur rolig är min blogg till exempel? Vem vill läsa om bajs, mens och min hund egentligen? Mamma och pappa kanske men ni räknas inte, förlåt. Skriv vad ni vill skriva om istället för att hitta på ett nytt liv. Det var en riktig tankeställare det måste jag säga!
 
Med det sagt vill jag tacka för mig och återgå till mitt plugg och googlanade efter nya sjukdomar, hypokondriker som jag är!
 
P.S. Varför är det alltid en viss person som är så fin och söt på alla bilder och en annan viss person som...ja D.S.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0